SOCIAL MEDIA #10 zelf promotie

Overdrijf niet met zelfpromotie

Bewustwording

Mensen kunnen oprecht geïnteresseerd zijn in wat je aanbiedt, maar als het teveel over ‘jezelf’ gaat, haken velen ook weer af. Wees daarom bewust van de content die je aanbiedt en overdrijf niet met zelfpromotie.

Zorg voor balans

It’s all about balance. Het draait niet om zoveel mogelijk content te creëren en verdelen. Zorg voor unieke content die het waard maakt om gedeeld te worden. Houd hierbij altijd een balans voor ogen tussen je eigen doelstellingen en de behoefte van je klant. Waar wil je het beste antwoord op hebben en voor wie? Met welke vragen zit je klant? Zorg dat je met je content het beste antwoord geeft op deze vragen!

Balans in content

Verdeling content

Ik adviseer mijn klanten steeds om volgende verdeling aan te houden:⠀

 40% zelf gecreëerde content
30% gedeelde content
20% jouw backstage
10% promotie van je product/dienst

Succes met het optimaliseren! Zie ik je op dat online podium?

INDRA