Wil je weten welke social tactieken het meest effectief zijn?
Ik deel elke week een tip met je…? Ben je er klaar voor dat online podium op te stappen?
Unieke content
Het draait niet om zoveel mogelijk content te creëren en verdelen. Zorg voor unieke content die het waard maakt om gedeeld te worden. Houd hierbij altijd een balans voor ogen tussen je eigen doelstellingen en de behoefte van je klant. Waar wil je het beste antwoord op hebben en voor wie? Met welke vragen zit je klant? Zorg dat je met je content het beste antwoord geeft op deze vragen!
Stop selling, start helping!
De behoefte van je klant dient het uitgangspunt te zijn van je content. Leer je klant kennen, lever onderscheidende content en spreek zo je doelgroep aan. Laat zien dat je een expert bent. Verdeel relevante informatie, zonder expliciet je product te verkopen en je zal uiteindelijk meer verkopen. Je zet je klant niet onder druk, maar helpt hem of haar!
Contentmarketing werkt trouwens alleen als je oprecht waarde wil toevoegen aan de belevingswereld van je klant!
Creëer jij nuttige content voor je klant? Voeg jij waarde toe aan het leven van je klant?
Succes met het optimaliseren! Zie ik je op dat online podium?
INDRA